Kjøpsbetingelser
GENERELLE OPPLYSNINGER
Festlig, org. nr. 930 639 885
Varer kan bestilles i nettbutikken hele døgnet. Kort tid etter at du har sendt bestillingen vil du motta ordrebekreftelse på e-post. Du må kontrollere at alle detaljene er korrekte. I tilfelle feil ber vi deg ta kontakt straks.
Vi tar forbehold om at varer kan være utsolgte selv om det ikke er oppgitt på nettsiden.
All personlig informasjon som mottas fra kunden er konfidensiell og vil aldri deles med tredjepart.
PRISER
Alle priser er oppgitt med moms.
RESTSALG
Ved restsalg kan varen bli erstattet med vare med annen farge eller motiv.
BETALING
Betaling skjer via PayPal eller Klarna Checkout. Du kan velge å betale med kort, PayPal konto, faktura eller å dele betalingen.
KLARNA CHECKOUT
Vi tilbyr betalingsløsningen Klarna Checkout i samarbeid med Klarna. Når du oppgir informasjonen i kassen, godkjenner du Klarnas vilkår. Du finner informasjon og fullstendige vilkår for Klarnas betalingsmåte på klarna.se.
Kontakt Klarnas kundeservice for informasjon om betalingen din.
Faktura
Vi tilbyr betaling mot Klarna faktura med 14 dagers betalingstid. Det tilkommer ingen fakturaavgift. Fakturaen sendes på e-post når ordren sendes fra lageret vårt.
Delbetaling
Du har mulighet til å delbetale din faktura via Klarna konto. Fullstendige vilkår finnes på Klarna sine sider.
Kortbetaling
Vi tilbyr sikker kortbetaling med VISA og Mastercard. Det påløper ingen kortavgifter. All korthåndtering blir SSL-kryptert (Secure Socket Layer), noe som betyr at all kommunikasjon er kryptert, slik at du trygt kan gi kortinformasjon og gjennomføre betalingen.
FRAKTALTERNATIVER
FAST FRAKT (Pakke i postkassen) 2-8 virkedager - alle pakker over 100 g sendes med sporingsnummer og kan spores. Pakker under 100 g kan ikke spores.
SERVICEPAKKE 2-5 virkedager - forsikret og sporbar. I tilfelle tap eller skade av pakken er Posten ansvarlig og kan erstatte pakkens verdi.
HENTING - Du kan hente din bestilling i vårt lokale i Bjerregaardsgt. 13, 0172 Oslo.
Du vil motta e-post fra oss når ordren er klar for henting. Vennligst vent på mailen!
Hentetid: må avtales.
LEVERING OG LEVERINGSTID
Pakken sendes normalt i løpet av 1 - 4 virkedager etter bestilling. Hvis ikke varene er kommet frem innen 5 - 7 dager bør kunden ta kontakt med oss.
For bestillinger offline og varer som lages på bestilling (f. eks. personaliserte varer), vil leveringstiden være noe lenger.
Party Warehouse AS er ikke ansvarlig dersom pakken har kommet for sent for et arrangement eller lignende.
NB! Pakker som blir sendt i retur grunnet unnlatelse av henting på postkontor, medfører gebyr. Gebyret trekkes fra ved eventuell tilbakebetaling for varene.
BYTTE OG RETUR
VED HENTING AV NETTORDRE I BUTIKK: 14 dagers angrefrist begynner å løpe når e-post om at ordren er "Klar for henting" er sendt. Dersom hentebekrefelsen ikke er mottatt innen 3 virkedager ber vi deg sjekke spam/søppelmappe. Vi har ikke ansvar for tilfeller hvor kunden ikke har fått hentebekreftelse fordi den har havnet i spam-mappe.
Du kan også alltid sjekke status på din bestilling ved å logge deg inn på nettsiden og gå til "Min konto" --> "Mine bestillinger" eller kontakte oss.
Angreretten gjelder ikke personaliserte varer med eget navn, alder, tekst, o.l.
I NETTBUTIKK: Private kunder har 14 dagers angrefrist fra varene er mottatt (gjelder ikke ordre under kr. 300,-).
Angretten gjelder ikke personaliserte varer med eget navn, alder, tekst, o.l.
Kjøpesum vil tilbakebetales når varen mottas ubrukt og skadefri. Returporto betales av kunde. Kunden må ta kontakt med oss skriftlig før varene sendes i retur. Varer som blir returnert uten returbekreftelse fra oss tas ikke i retur. Returer sendt til oss som Brevpost må ha avsendersadresse på emballasje.
NB: Å unnlate å hente pakken er ikke det samme som å benytte seg av angreretten. Dersom du ikke henter pakken og forholder deg ellers passiv, vil dette ikke gi oss noen indikasjoner om hvorfor pakken ikke er hentet. Du vil da ikke ha oppfylt kravene som stilles til deg i henhold til Angrerettloven § 11 og § 13, og mister således retten til å gå fra avtalen. Du vil da bli belastet med fraktkostnader tur-retur og et gebyr pålydende kr 350,- for behandling av saken.
Returadresse:
Festlig
Bjerregaardsgt. 13
0172 Oslo