Bytte og retur

BYTTE OG RETUR

I NETTBUTIKK: våre private kunder har ifølge norsk lov automatisk 2 ukers angrefrist fra varene er mottatt (gjelder ikke bedriftsordre eller ordre under kr. 300,-). Kjøpesum vil tilbakebetales når varen mottas ubrukt og skadefri. Returporto betales av kunde. Kunden må ta kontakt med oss skriftlig før varene sendes i retur. Varene som blir returnert uten returbekreftelse fra oss tar vi ikke i retur. Returer sendt til oss som Brevpost må ha avsendersadresse på emballasje.

NB: Å unnlate å hente pakken er ikke det samme som å benytte seg av angreretten.  Dersom du ikke henter pakken og forholder deg ellers helt passiv, vil dette ikke gi oss noen indikasjoner om hvorfor pakken ikke er hentet. Du vil da ikke ha oppfylt kravene som stilles til deg i henhold til Angrerettloven §11 og §13, og mister således retten til å gå fra avtalen. Du vil da bli belastet med fraktkostnader tur-retur og et gebyr pålydende kr 350,- for behandling av saken.

VED HENTING AV NETTORDRE I BUTIKK: 14 dagers angrefrist begynner å løpe fra den dagen e-posten om at ordren er "Klar for henting" er sendt ut. Hvis ikke en slik e-post har kommet i løpet av 2-3 virkedager, sjekk spam/søppelmappe. Vi har ikke ansvar for tilfeller hvor kunden ikke har fått hente-e-post fordi den har havnet i spam-mappe. Du kan også alltid sjekke statusen på din bestilling ved å logge deg inn på nettsiden og gå til "Min konto" --> "Mine bestillinger" eller kontakte oss.

Returadresse:

CONGRATULATIONS
Niels Henrik Abels v. 7
0851 Oslo

I FYSISK BUTIKK: vil du bytte varen kjøpt i butikk, kan du gjøre det i løpet av 14 dager fra kjøpsdato. Det forutsetter at du tar med kvitteringen og at varen er i samme stand som da den ble kjøpt. I butikk kan man bytte mot en annen vare eller få en tilgodelapp til senere bruk. Tilgodelappen du får i butikken er tidsubegrenset.

PERSONALISERTE VARER

Angrerettloven gjelder ikke personaliserte varer med eget navn, alder, tekst, osv.