Våre kjøpsbetingelser


GENERELLE OPPLYSNINGER

FESTLIG Irina Butenko, org. nr. 930639885

Varer kan bestilles i nettbutikken hele døgnet. Kort tid etter at du har sendt bestillingen vil du motta ordrebekrefelse på e-post. Du må kontrollere at alle detaljene er korrekte. I tilfelle feil ber vi deg ta kontakt straks.

Vi tar forbehold om at varer kan være utsolgte selv om det ikke er oppgitt på nettsiden.


All personlig informasjon som mottas fra kunden er konfidensiell og vil aldri deles med tredjepart.


PRISER

Alle priser er oppgitt med moms.


TILBUD

Alle tilbudspriser gjelder kun i nettbutikken. I den fysiske butikken i Bjerregaardsgt. 13 gjelder egne kampanjer.


RESTSALG

Ved restsalg kan varen bli erstattet med tilsvarende vare i annen farge eller motiv.

 

BETALING
Betaling skjer via Klarna Checkout. Du kan velge å betale med faktura, kort eller å dele betalingen.

KLARNA CHECKOUT
Vi tilbyr betalingsløsningen Klarna Checkout i samarbeid med Klarna. Når du oppgir informasjonen i kassen, godkjenner du Klarnas vilkår. Du finner informasjon og fullstendige vilkår for Klarnas betalingsmåte på klarna.se.

Kontakt Klarnas kundeservice for informasjon om betalingen din.

Faktura
Vi tilbyr betaling mot Klarna faktura med 14 dagers betalingstid. Det tilkommer ingen fakturaavgift. Fakturaen sendes på e-post når ordren sendes fra lageret vårt.

Delbetaling
Du har mulighet til å delbetale din faktura via Klarna konto. Fullstendige vilkår finnes på Klarna sine sider.

Kortbetaling
Vi tilbyr sikker kortbetaling med VISA og Mastercard. Det påløper ingen kortavgifter. All korthåndtering blir SSL-kryptert (Secure Socket Layer), noe som betyr at all kommunikasjon er kryptert, slik at du trygt kan gi kortinformasjon og gjennomføre betalingen.



GRATIS FRAKT

Vi tilbyr gratis frakt ved kjøp over 999 kr. 

NB! Velger du å returnere noen av varene slik at totalkostnaden for ditt kjøp blir mindre enn 999 kr., vil vi trekke fra 89 kr. for frakten når vi refunderer pengene for varene.

Gratis frakt gjelder KUN norske adresser (eks. Svalbard).

Gratis frakt gjelder dessverre ikke følgende varer:

- Glassvarer (Candy bar jars, glasskrus, melkeflasker, etc.)
- Pinata
- Heliumflasker
- Leieprodukter
- Store skilt
- Isopor figurer

Normalt vil varene bli sendt med Posten eller Bring (Pakke i postkassen, Servicepakke). 

 

FRAKTALTERNATIVER

FAST FRAKT (Pakke i postkassen) 2-8 virkedager - alle pakker over 100 g sendes med sporingsnummer og kan spores. Pakker under 100 g kan ikke spores. 

NB! Pakke i postkassen tar minst 2 virkedager for Posten å levere.


SERVICEPAKKE 2-5 virkedager - forsikret og sporbar. I tilfelle tap eller skade av pakken er Posten ansvarlig og kan erstatte pakkens verdi.


HENTING - Du kan hente din bestilling i vår butikk i Bjerregaardsgt. 13, 0172 Oslo. 

Du vil motta e-post fra oss når ordren er klar for henting. Vennligst vent på mailen! 

Hentetid: 10 - 16 (14). 



LEVERING OG LEVERINGSTID

Pakken sendes normalt i løpet av 1 - 4 virkedager etter bestilling. Hvis ikke varene er kommet frem innen 5 - 7 dager bør kunden ta kontakt med oss.

For bestillinger off-line og varer som må produseres (f. eks. personaliserte varer), vil leveringstiden være noe lenger pga. produksjonstid.

Party Warehouse AS er ikke ansvarlig dersom pakken har kommet for sent.

 

NB! Pakker som blir sendt i retur grunnet unnlatelse av henting på postkontor, medfører gebyr. Gebyret trekkes fra ved eventuell tilbakebetaling for varene.


BYTTE OG RETUR

I FYSISK BUTIKK: Varer kjøpt i fysisk butikk har 14 dagers bytte- og returrett fra kjøpsdato ved fremvisning av kvittering. Varen må være i samme stand som da den ble kjøpt. 

Ved retur i butikk vil du motta tilgodelapp. Tilgodelappen er uten tidsbegrensning.

Angretten gjelder ikke personaliserte varer med eget navn, alder, tekst, o.l. 


VED HENTING AV NETTORDRE I BUTIKK: 14 dagers angrefrist begynner å løpe når e-post om at ordren er "Klar for henting" er sendt. Dersom hentebekrefelsen ikke er mottatt innen 3 virkedager ber vi deg sjekke spam/søppelmappe. Vi har ikke ansvar for tilfeller hvor kunden ikke har fått hentebekrefelse fordi den har havnet i spam-mappe. 

Du kan også alltid sjekke status på din bestilling ved å logge deg inn på nettsiden og gå til "Min konto" --> "Mine bestillinger" eller kontakte oss.

Angretten gjelder ikke personaliserte varer med eget navn, alder, tekst, o.l.

 

I NETTBUTIKK: Private kunder har 14 dagers angrefrist fra varene er mottatt (gjelder ikke ordre under kr. 300,-).

Angretten gjelder ikke personaliserte varer med eget navn, alder, tekst, o.l.

Kjøpesum vil tilbakebetales når varen mottas ubrukt og skadefri. Returporto betales av kunde. Kunden må ta kontakt med oss skriftlig før varene sendes i retur. Varer som blir returnert uten returbekreftelse fra oss tas ikke i retur. Returer sendt til oss som Brevpost må ha avsendersadresse på emballasje.

NB: Å unnlate å hente pakken er ikke det samme som å benytte seg av angreretten.  Dersom du ikke henter pakken og forholder deg ellers passiv, vil dette ikke gi oss noen indikasjoner om hvorfor pakken ikke er hentet. Du vil da ikke ha oppfylt kravene som stilles til deg i henhold til Angrerettloven § 11 og § 13, og mister således retten til å gå fra avtalen. Du vil da bli belastet med fraktkostnader tur-retur og et gebyr pålydende kr 350,- for behandling av saken.